Professzionális házhozszállítás

Kiemelkedő házhozszállítási szolgáltatás
 

Üdvözöljük az ÚjHáz Tököl oldalán, ahol minden építkezéshez, felújításhoz kapcsolódó problémájára megoldást talál! Cégünk szakképzett csapattal és saját szállítójárművekkel és rakodójárművekkel áll az Ön rendelkezésére. Rendelje meg online, vásároljon személyesen, a házhoz szállítást mind a két esetben kérheti tőlünk, akár teljes házak, lakóparkok építéséhez szükséges építőanyag mennyiségnél is.


Professzionális szállítási megoldások
 

Szállítási szolgáltatásunkkal biztosítjuk, hogy a megvásárolt áru gyorsan, pontosan, az előzetesen egyeztetett időpontban és mennyiségben jusson el Önhöz. Tapasztalt gépkocsivezetőink gondoskodnak arról, hogy a termékek sértetlenül érkezzenek meg célállomásukra. Legyen szó akár kisebb, néhány raklapos, akár nagyobb, több autónyi mennyiségű áru szállításáról, mi garantáljuk a hatékony és megbízható szállítást.


Házhoz szállítás akár országosan
 

Ha Önnek fontos az országos lefedettség, akkor válassza házhozszállítási szolgáltatásunkat! Saját flottánkkal és tapasztalt sofőrjeinkkel könnyedén megoldjuk a kiválasztott építőanyagok kiszállítását, akár országosan is. Legyen szó egy fővárosi címről vagy egy kis faluról, mi gondoskodunk arról, hogy az áru időben és sértetlenül megérkezzen. A legjobb szállítási konstrukciókat abban az esetben fogjuk tudni adni, amennyiben a kiszállítás helyszíne maximum 80-100 km-re található meg telephelyünktől. 


Folyamatos tájékoztatás
 

Mindig szem előtt tartjuk, hogy pontos és részletes tájékoztatást adjunk Önnek a megrendelt termékek beérkezéséről, kiküldésének idejéről és a várható szállításról. A megrendelés pillanatától végigkísérjük a folyamaton, így Ön mindig pontosan tudni fogja, mi történik, mi a következő lépés, mi az, amit még intézni kell. Megbízhatóság, tervezhetőség, professzionális logisztikai szolgáltatások, forduljon hozzánk bizalommal!
 

Széleskörű logisztikai szolgáltatásokGépjárműparkunk lehetővé teszi, hogy ügyfeleink magas színvonalon és rövid határidővel vehessék át építőanyagaikat


Az ÚjHáz Tököl megoldja! Válasszon minket!
 

Ha szállítási vagy házhozszállítási szolgáltatásra van szüksége, ne habozzon! Legyen szó bármilyen méretű és típusú áru szállításáról, mi hatékony és megbízható megoldást kínálunk. Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, egyedi igényei itt megoldásra találnak!

9 teherautóból álló saját flottánk és szakképzett sofőrjeink a garanciák arra, hogy a kiszállítás és rakodás teljes odafigyeléssel és professzionális módon történjen. Ezeknek köszönhetően Ön a legkiválóbb minőségű építőanyagot kapja remek árakon, támogatott szolgáltatásokkal!


Milyen fizetési lehetőségei vannak?
 

Házhozszállítás esetén a megrendelt termékek árát, a szállítás díját, valamint az esetleges egyéb költségeket az alábbi fizetési módokkal egyenlítheti ki:

  • Banki előre utalással a megrendelés véglegesítésekor megküldött díjbekérőnk/előlegszámlánk alapján
  • Telephelyünkön személyesen, pénztárunkban történő készpénzes befizetéssel
  • Akár utánvétes fizetéssel az áru átvételével egyidejűleg készpénzben*

*A pontos részletekről mindig érdeklődjön építőanyag értékesítőjénél a megrendeléskor.


Milyen szállítási díjakra számíthat?
 

A szállítás költsége és vállalt határideje minden esetben egyedileg kalkulált és nagy mértékben függ az alábbiaktól:

  • a kiszállítás helyétől
  • a megrendelt termékek darabszámától és mennyiségétől
  • a megrendelt termékek méretétől és súlyától
  • a kötelezően alkalmazandó csomagolási technikáktól és lehetőségektől


Milyen egyéb költségekkel számolhat?
 

Raklapra csomagolt termékek esetében a megvásárolt árú mennyiségtől és térfogattól függően a gyártók által meghatározott raklapdíj és logisztikai díj is felszámításra kerülhet. A felszámított logisztikai díj mellett a csomagolási, raklaphasználati, daruzási, és egyéb szolgáltatási díjakat minden esetben jelezzük ajánlatunkban.

A felszámított raklapok visszavételére természetesen lehetőség van az ÚjHáz Tököl telephelyén az alábbi címen: 2316 Tököl, Csépi út 2644/10.

A betétdíjas raklapok visszaküldése vagy visszaszállítása minden esetben a Vevő feladata. Minden esetben csak a tőlünk vásárolt és általunk kiküldött tételek raklapjait tudjuk telephelyünkön visszavenni a vásárlást követő 6 hónapon belül.

A raklapok kezelésének szabályait IDE kattintva olvashatja el.
 

Házhozszállítási szolgáltatásokProfesszionális anyagmozgatás


Hogyan és milyen határidőkkel szállítunk?
 

A kiszállítás Magyarország egész területén munkanapon 8-16 óra között és szombaton délelőtt történik. Pontos tájékoztatást a kiszállítás napjáról fuvarszervező kollégáinkkal telefonon egyeztetve tud kapni. A kiszállítás pontos időpontját bizonyos esetekben befolyásolhatják a közlekedési, forgalmi viszonyok és az időjárási körülmények. Készleten elérhető mennyiségű áruk esetében a kiszállítást, amennyiben minden feltétel adott (pl.: A vásárló megkérte vidékre történő szállítás esetén a behajtási engedélyeket az illetékes Önkormányzattól), átlagosan 3 munkanapon belül tudunk teljesíteni. Készleten nem, vagy nem megfelelő mennyiségben elérhető termékek esetén a kiszállítást befolyásolhatja a termékek beérkezésének ideje. Ezekről értékesítőinktől és fuvarszervező kollégáinktól pontos tájékoztatást kap.


Behajtási engedély ügyintézésének folyamata
 

A legtöbb magyarországi településen 3,5 tonnát meghaladó gépjármű behajtása esetén behajtási engedély igénylése szükséges. Ezekben az esetekben a tehergépjármű vagy tehergépjárművek behajtási engedélyeinek beszerzése és megfizetése az önkormányzatoknál a Vevő feladata. Kivételt képeznek ezek alól Budapest kerületei, ahova az ÚjHáz Tököl logisztikusai intézik a vonatkozó engedélyek beszerzését. A Vevő köteles gondoskodni továbbá arról, hogy a behajtási engedélyt vagy engedélyeket legkésőbb a behajtás megkezdését megelőző munkanapon eljuttassa a fuvarozást végző cég részére. Ez történhet személyesen vagy e-mail formájában is. Az ehhez szükséges forgalmi engedélyeket és egyéb esetleges tudnivalókat szakembereink juttatják el a vásárló, megrendelő részére.

Az alábbi esetekben biztosan nem kell behajtási engedélyt intéznie:

  • Budapesti szállítási cím esetén.
  • Amennyiben a vidéki szállítási cím nem engedélyköteles. Erről a helyileg illetékes önkormányzatnál tud érdeklődni.

Amennyiben behajtási engedély köteles a kiszállítás címe, úgy kérjük, az alábbiak szerint járjon el:

  • Érdeklődjön az illetékes önkormányzatnál, hogy a település, lakóhely környezetében és körzetében, milyen behajtási korlátozások vannak.
  • Amennyiben szükséges a behajtási engedély, kérjük a megrendelést követően jelezze nekünk Tóth Tamásnál az alábbi telefonszámon +36204181357, vagy e-mail címen: toth.tamas@baustar98kft.hu
  • Az áru összekészítését követően fuvarszervező kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, és megadja az engedély kéréséhez szükséges adatokat. Minden engedély kizárólag egy adott napra érvényes, ezért csak a már pontosan meghatározott kiszállítási napra kérje ki!
  • Miután megkapta a behajtási engedélyt, a kiszállítás megkezdése előtt el kell juttatnia azt részünkre, járműveinket csak ennek birtokában tudjuk indítani.

Kérjük vegye figyelembe, hogy az ígért szállítási határidő az engedély beszerzése miatt módosulhat.
 

Mire figyeljen átvételkor?
 

Áruházunkban nagy odafigyeléssel csomagoljuk és pakoljuk fel a hibátlan, ellenőrzött termékeket. Előfordulhat azonban szállításból eredő sérülés vagy probléma. Ezért kérjük, hogy a termékek átvételekor ellenőrizze azok sértetlenségét.

Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és csatoljon a probléma leírását tartalmazó e-mailjéhez képeket is. Amennyiben a kiszállítást végző személy már távozott, úgy kérjük, keresd ügyfélszolgálatunkat a mielőbbi megoldás érdekében. A szállító kérésre megvárhatja az ellenőrzést, de erre nem kötelezhető.

A reklamációs eljárás során szíves türelmét kérjük. Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a bejelentéseket gyorsan és rugalmasan kezeljék.

A kiszállítás során a termékek átadásakor a Vevő (Megrendelő) felel a termék átvételéért, ezért minden esetben gondoskodjon arról, hogy az egyeztetett napon az átvétel biztosított legyen.


Fontos tudni!
 

A házhoz szállítás és a telekhatáron talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. A szállítmány lerakodása telekhatáron történik, egyéb helyre (pl. emeletre) mozgatása a megrendelő/átvevő feladata.

  • Minden esetben győződjön meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya. Ellenőrizze, nincs-e belógó faág, vezeték, vagy egyéb olyan építmény, amely miatt a lerakodás sikertelen lenne vagy nem megkezdhető.
  • Amennyiben a megadott szállítási cím a biztonságos lerakodásra alkalmatlan (pl.: nem megközelíthető a terület, nincs legalább 2,8 m szélességű kapu a behajtáshoz, felázott, csúszós, saras a talaj, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra), úgy a fuvarozó a lerakodást és behajtást megtagadhatja. Ebben az esetben Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket megtéríteni. Jelen okból meghiúsuló, újbóli kiszállításból származó költséget előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) a Vevőnek kell megfizetnie.
  • Az áru átvételét a szállítólevélen igazolja aláírásával.
  • A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint például időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmét és elnézését kérjük.
  • Az esetlegesen sérült vagy törött darabokat őrizze meg a kárigény jogosságának megállapításáig. Ha a kiszállított áruval kapcsolatban bármilyen eltérést, sérülést tapasztal, a lerakás helyszínén a fuvarozónál jelezze, azt a szállító levélen aláírással ellátva jegyzőkönyveztesse. Az átvételt követően csak fényképpel bizonyíthatóan van lehetőség a kárigény érvényesíteni.